Är du nöjd med din lön och arbetsmiljö? Hur anser du att det fungerar i vården? Hur fungerar det i din verksamhet och på din arbetsplats?

Det yttersta ansvaret för vården och medarbetarna i Region Västmanland ligger hos regionpolitikerna.

Vill du få svar på varför det ser ut som det gör på din arbetsplats? Sitter du med lösningar gällande personalpolitik, vården eller arbetsmiljö? Vill du få svar och göra din röst hörd och påverka politikerna att välja inriktning? Vill du påverka dem till att ta rätt beslut?

Ta chansen att få politikerna att få bättre förståelse för hur du har det inom Regionen!  Här har du din chans! Kom till regionpolitikermingel den 23 maj!!

Förtroendevalda är naturligtvis kallade men alla Vårdförbundets medlemmar är välkomna att deltaga på regionpolitikerminglet den 23 maj kl. 1630-1930, Västerås sjukhus-Ingång 29. Vi bjuder på lättare förtäring vid anmälan. Anmälan senast 21 maj via aktivitetsportalen på hemsidan, klicka på länken nedan.

Sandra Gustavsson, leg. biomedicinska analytiker, styrelseledamot avd. Västmanland